رفع گودی زیر چشم

با بالا رفتن سن، معمولاً چشم دچار تیرگی و گودی چشم می شود. بسیاری از افراد شنیده اند که راه درست مقابله با این مشکل استفاده از کرم صورت یا استفاده از ماسک صورت است. در حالی که این گزینه‌ها می‌توانند مزایایی را برای نرم نگه داشتن پوست ارائه دهند، اما واقعاً نمی‌توانند به مشکلات اساسی که باعث گودی و تیرگی چشم می‌شوند، رسیدگی کنند.چگونه می توان پوست دور چشم را با لیفت با نخ جوان کرد؟
لیفت زیر چشم با نخ جوانسازی تضمینی با نتایج عالی در کلینیک جوانه
با بالا رفتن سن، معمولاً دچار تیرگی و گودی چشم می شود. بسیاری از افراد شنیده اند که راه درست مقابله با این مشکل استفاده از کرم صورت یا استفاده از ماسک صورت است. در حالی که این گزینه‌ها می‌توانند مزایایی را برای نرم نگه داشتن پوست ارائه دهند، اما واقعاً نمی‌توانند به مشکلات اساسی که باعث گودی و تیرگی چشم می‌شوند، رسیدگی کنند.لیفت زیر چشم با نخ جوانسازی تضمینی با نتایج عالی در کلینیک جوانه،چگونه می توان پوست دور چشم را با لیفت با نخ جوان کرد؟پرکاربردترین روش‌های درمانی که متخصصین برای رفع سیاهی دور چشم و تیرگی زیر چشم به کار می‌گیرند عبارتند از:

لیفت زیر چشم با نخ جوانسازی تضمینی با نتایج عالی در کلینیک جوانه
تزریق فیلر هیالورونیک اسید برای درمان تیرگی و گودی زیر چشم
تزریق چربی (نانوفت) برای از بین بردن سیاهی زیر چشم
لیفت گونه برای درمان تیرگی و سیاهی زیر چشم
لایه‌برداری پوست برای رفع سیاهی چشم(مزونیدلینگ)
مزوتراپی

برخی برای رفع شلی پوست پلک های بالا و پایین به لیفت پلک جراحی روی آورده اند. همچنین، برخی از افراد ممکن است واجد شرایط جراحی نباشند و روش پلاسما جت بدون جراحی را انتخاب کنند!

لیفت با نخ بهترین راه و کم ریسک ترین راه درمان ! نخ ها در زیر پوست نزدیک چشم و ابرو قرار می گیرند. افتادگی پوست را برطرف می کند و پوستی سفت و صاف به شما می بخشد.

قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا لیفت با نخ چشم گزینه مناسبی برای شما است، باید با یک متخصص مشورت کنید. متخصص کلینیک جوانه کاندیداتوری شما را برای درمان در نظر می گیرد و همچنین به شما کمک می کند تا ایده ای واقع بینانه از آنچه می تواند انجام دهد به دست آورید.

در حالی که با پزشک خود ملاقات می کنید، ممکن است بخواهید بپرسید که آیا درمان های کم تهاجمی دیگری وجود دارد که می توانید برای جوان سازی ظاهر خود از آنها استفاده کنید. برای مثال، ممکن است از استفاده از یک درمان تزریقی مانند کربوکسی، مزوتراپی یا تهاجمی مانند تزریق چربی به زیر چشم پیشنهاد داده شود .

کلینیک جوانه تنها کلینیک دارنده تمامی راه های رفع گودی و تیرگی چشم می باشد.

آیا خطرات یا عوارض جانبی لیفت با نخ وجود دارد؟
لیفت با نخ یک روش کم خطر با حداقل زمان بهبودی در نظر گرفته می شود.

پس از لیفت با نخ، تجربه موارد زیر معمولی ایست:

کبودی
ورم
خون ریزی
درد خفیف در محل تزریق نخ
۱۵ تا ۲۰ درصد احتمال بروز عوارض از جمله فرورفتگی وجود دارد . عوارض احتمالی جزئی هستند و به راحتی قابل اصلاح هستند.

جهت مشاوره و ارائه تخفیفات ویژه فرم زیر را پر نمایید